متن آهنگ جدید اوج بند بنام آلونک سرد

کاش بشه برگرده باز این خونه رو روشن کنه من دارم داغون میشم فکری به حال من کنه

کاش بشه یه بار دیگه عطرشو تجربه کرد این خونه بدون اون شده یه آلونک سرد

کاش بشه برگرده باز این خونه رو روشن کنه من دارم داغون میشم فکری به حال من کنه

کاش بشه یه بار دیگه عطرشو تجربه کرد این خونه بدون اون شده یه آلونک سرد

دیگه نه بارون لذتی داره و نه آروم میگیره این دل بارون زل میزنی تو روم و میگی نه ببین به کجا رسیده کارت

بهتر از من گیرت اومده فکر نکردی چی میاد سر من برگرد تموم شه روزای بد

تکست موزیک الونک سرد با صدای اوج باند

وقتی عطرش از این خونه میره دل من از این زندگی سیره داره هی بهونشو میگیره میدونه واسه عاشقی دیره

وقتی که میرفت دیوونه شدم متنفر میشدم از خودم حالمو نمیتونم بگم آخه خیلی گرفته دلم

کاش بشه برگرده باز این خونه رو روشن کنه من دارم داغون میشم فکری به حال من کنه

کاش بشه یه بار دیگه عطرشو تجربه کرد این خونه بدون اون شده یه آلونک سرد

کاش بشه برگرده باز این خونه رو روشن کنه من دارم داغون میشم فکری به حال من کنه

کاش بشه یه بار دیگه عطرشو تجربه کرد این خونه بدون اون شده یه آلونک سرد


دانلود آهنگ

پخش انلاین